sobota 21. července 2012

HobbyKing - objednávka VIII

Původně jsem chtěl konečně využít německý sklad HobbyKingu, jenže ten již několik měsíců zeje prázdnotou. I napsal jsem prostřednictvím Helpdesku HK dotaz, jestli náhodou nehodlají naskladnit nějaké to zboží. Odpověď přišla téměř obratem, ochotná Andrea (kdoví je-li to pravé jméno) mi píše, že nemají žádné informace o mém zboží, že si mám objednat v mezinárodním skladu. Chudák děvče netuší (a pokud ano, tak je jí to jedno), že mě stát zkrouhne o tučné DPH a poštovní výpalné. Škoda, z Německa by to vyšlo levněji.
Z výše uvedeného důvodu tudíž objednávám opět v HongKongu, což je aspoň radost z pohledu plných skladů. Tentokrát jsem i dovažoval balík na přesnou hmotnost maličkostmi za pár "šušňů".
Přepnul jsem si měnu na Euro, jako že to bude výhodnější, ale ve finále PayPal stejně překlápí dolary, což mě nepotěšilo, ale vem to čert.
Protože objednána i LiPol baterie, poveze to nejspíš opět málo oblíbený SwissPost (protože tuze pomalý).
Kromě LiPolky pro Buggynu, objednáno také servo s kovovými převody, vrtule pro FunCuba, další přijímač pro volantový vysílač (v autě se velmi osvědčil, tak půjde i do Artura) a spousta drobností, konektorů, kablíků apod.

Pokud máte zájem o slevu na některé věci z HK, využijte mých Buddy kódů:
1) vrtule APC styl 10x5E -Sleva na vrtuli
2) přijímač HK3000 3k. 2.4GHz FHSS - Sleva na přijímač
3) adaptér pro připojení baterie z XT60 na HXT 4mm - Sleva na adaptér
4) mini šroubovák 6v1 - Sleva na šroubovák
5) plochý servo kabel 1m - Sleva na servokabel
Pro využití Buddy kódu musíte být registrovaným zákazníkem HK a před použitím odkazu být přihlášen. Přeju šťastný nákup se slevou! Buddy kódy nefungují věčně, ale pouze 14 dní (tzn. do 4.8.), tak si pospěšte, pokud něco chcete.

Přeprava jako vždy: International (Registered) Air Mail 751g - 1kg $17.95
Datum objednání: 21.7.2012
Datum odeslání: 25.7.2012
                            2.8.2012 dorazil balík do Zürichu
Datum doručení na celní poštu: 6.8.2012
                                                   8.8.2012 celní pošta si konečně vyžádala podklady
                                                 10.8.2012 celně odbaveno, předáno poště k doručení

Datum doručení domů: 13.8.2012
Poznámka: zásilka v pořádku dorazila.

Žádné komentáře:

Okomentovat