sobota 21. července 2012

R2 hobbies - objednávka II

Pořád mi leží v mysli rozpálený motor v Holiday Buggy a poněvadž v HK jsem nenašel vhodný chladič, poohlédl jsem se i trochu jinde.
V obchodě R2Hobbies jsem nalezl vhodný chladič (pokud to nebude úplně ono, tak se snad dá přizpůsobit=přiohnout), navíc nestojí mnoho. Ještě do balíčku pěkný velký vypínač s Futaba konektory (také levný) a ať už to frčí.
Pokud budete hledat hliníkový chladič, tak se neřekne cooler (strýčku Gůgle!), nýbrž heat sink (resp. aluminium heat sink).
Za registraci je následně sleva z celkové ceny objednávky 10%.
Na výběr byly kromě drahých také tři druhy dopravy v ceně $4.08; doporučený Swiss Post jsem rychle zamítl, HongKongská pošta je pouze jako obyčejná zásilka a vybral jsem Singapore Post doporučenou zásilku. Tu ještě neznám, tak uvidíme.
Celková cena pod $10, čili Kalousku - smůůůla!

Datum objednání: 21.7.2012
Datum odeslání: 23.7.2012
Datum doručení: 31.7.2012
Poznámka: Krabička vzorně složená z depronových destiček a důkladně olepená lepicí páskou. Singapore Post funguje naprosto spolehlivě a rychle, doručení českou poštou též bez problémů, vzhledem k velikosti (resp. spíš malosti) zásilky.

Chladič je krásně modrý (eloxovaný hliník) a naprosto dokonale pasuje na motor. Vypínač budí rovněž dojem solidnosti, takže jsem velmi spokojen (produkty budou popsány a vyobrazeny v samostatných příspěvcích).
Opět obchod R2hobbies DOPORUČUJI!

Žádné komentáře:

Okomentovat