Základní dodávka - mód 2 (plyn vlevo).
Zadní dekl drží 5 šroubů. Pohled do útrob vysílače.
Aretační destička na plynové páce je připevněna 2 šroubky. Stav po sejmutí aretační destičky.
Silikonovou vazelínou je třeba aplikovat na druhé ozubení na pravé páce (z tohoto pohledu samozřejmě vlevo). Přendání destičky s otočením o 180°.
Nyní je možno vrátit zadní kryt na původní místo.
Voilá - mód 1 je tu! Trvalo to asi 3 minuty včetně focení a kochání se vnitřkem.
Následuje závěrečná fáze operace - přehození módu v menu. Zde je vidět práce s podsvícením menu.
Jednotlivé kroky v menu, jak po sobě navazují, komentáře netřeba.
Mód 1 nastaven. Potvrdit a hotovo.
Celé to trvalo pár vteřin, s focením asi minutu.Tady je pro porovnání displej bez podsvícení.
Teď jsem si uvědomil, že jsem nesundal ten igelit z displeje, tak sorry.
No a to je celé.
Po mechanickém provedení změny modu z 2 na 1 jde pravá páka plynu volně nahoru a dolů, nebo je potřeba odstranit aretační pružiny?
OdpovědětVymazatZdraví Jirka
Postup je kompletně popsán. Stačí přehodit aretační destičku a plynová páka jde stejně jako v původním módu. Nic se nevyndavá. Pro vrtulníkáře je přiložen hladký plíšek bez zoubků, v případě potřeby se může vyměnit.
OdpovědětVymazatTo je vše.