Důkladně jsem prostudoval návod ke stavbě a hurá do toho!
Nejprve zalepit vodící trubičky, zámky kabiny, lože motoru...
Otvory pro upevnění Axíka jsem musel upravit, neboť poněkud neodpovídaly.
Problém č. 1: háček pro vlekání = návod ho používá pouze při stavbě čistého větroně, u elektrovětroně nezmiňuje nic. Výřezy pro háček jsou navíc nestejné, takže pokud se nepoužije, vznikne nevzhledný otvor. Hmotnost háčku je 4gr., takže jsem se rozhodl ho použít, bude sloužit jako zaslepení otvoru a hlavně jako ochrana spodku trupu.
Problém č. 2: prodlužovací kabely serv = prodlužky mají být zalepeny, jenže ouha, čeští výrobci dělají širší koncovky, které nepasují do prolisu a navíc není k sehnání délka 20 cm. Teď jsou dvě možnosti, buď si prodlužku ubastlit, nebo použít delší (čímž naroste hmotnost a bude překážet). No, zatím to ještě promyslím.
Následně jsou slepeny ocasní plochy, uvolněny a "rozhýbány" kormidla, včetně barevných polepů.
Před slepením trupu musím dořešit prodlužovací kabely a vyzkoušet serva, včetně jejich kompletního zapojení.
Dobrý večer Jirko, třeba nebudeš muset prodlužovat přívody k servům. Záleží, kde bude umístěný přijímač. jinak prodloužení se řeší a nemá to vliv na záruku serv tak, že kablik k servům přerušíš a naletováním nastavíš na potřebnou délku. Kablik, nejlépe kroucený zakoupíš v metráži v každé prodejně modelář. Je to stokrát spolehlivější, než nastavovat kabliky spojkami. Každé spojení je zdroj poruch!!! Ahoj Pepik
OdpovědětVymazatDám na dobré rady, tudíž připojím dlouhý kabel přímo k servu. Až to udělám, tak sem hodím fotky z operace serv. Díky za rady!
OdpovědětVymazat