středa 28. října 2009

Easy Glider Pro - nový přírůstek!

Přesto, že se ztotožňuji s názorem, že stavební hmoty nepatří do vzduchu, pořídil jsem si v radotínské prodejně pana Poleny elektrovětroň velice elegantních tvarů, údajně i velice hodný za letu. Abych potrénoval s letounem s křidélky, před tím, než půjde do vzduchu Piper. Jedná se o výrobek německé firmy Multiplex. Po vybalení se na mě smály dokonalé tvary z elaporu. Pověstná německá důkladnost se projevuje i v návodu, který je skutečně pečlivým průvodcem stavbou. Tentokrát se nenechal zahanbit ani Pelikán, coby dovozce a překladatel návodu.
Jako příslušenství jsem hned zakoupil vrtulový kužel Multiplex a příslušnou vrtuli Graupner 9x6".
Doporučený motor AXI 2808/24 doplňuje sestavu. Poháněn bude 3-článkem Li-poly.

2 komentáře:

  1. Již od začátku sleduji tyto stránky a jsem zvědavý, jakým modelářským směrem se pan Jiří v budoucnu bude ubírat. Easy Glider je opravdu kvalitně a propracovaně zhotovený model. Poslušně létá a je vhodný pro budoucího "větroňáře". Ale pokud se ve Vás, pane Jiří toto semínko uchytí, již těžko někdy dokončíte Vašeho Pippera. Letu zdar Slávek

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem velmi potěšen, ale věřte, že Piper je moje srdeční záležitost. Bude to můj "sváteční" model a do vzduchu rozhodně půjde.

    OdpovědětVymazat