Stavba byla započata slepením polovin výškovky. K lepení používám oblíbený Styrolep.
Dalším krokem byla úprava vrchního krytu motoru, který měl velký otřep-obroušení a přestříkání matovou černou akrylovou barvou, stejně jako kulatý kryt motoru.
Přístrojová deska je sice samolepka, ale na nabarveném EPP nedrží nic, takže je nutné ji důkladně přilepit.
Slepen trup. Popravdě nechápu, proč je v trupu vyříznut onen podivný rozštěp, jednodušší by přece bylo, rovnou vyříznout správný tvar z kvádru EPP a nemuselo by se nic složitě lepit. V jednom člověku se jednalo skutečně o náročnou operaci. Natřít lepidlem celou plochu a rychle ze stran přiložit tuhý karton (aby se svěrky nezařízly do kuliček), na něj svěrku, přitáhnout, druhou svěrku, na střechu kabiny ochranný karton, stáhnout lepicí páskou... Ukázalo se, že držení není ideální, tak jsem rozložení svěrek ještě změnil, uspokojivý výsledek je na obr.
Lepidlo nechávám vytvrdit do druhého dne, aby spoj byl dokonale pevný.
Žádné komentáře:
Okomentovat