čtvrtek 17. května 2012

Holiday Buggy - nový regulátor

Jako náhradu původního mechanického regulátoru v RC Holiday Buggy jsem zvolil obousměrný elektronický regulátor rakouského výrobce (jistojistě vyrobeno v lidové Číně) Robitronic Electronic
SPEEDSTAR 2 RACING
Regulátor je již vybaven všemi konektory a vypínačem. K balení neopomněl výrobce přiložit tři odrušovací keramické kondenzátory pro případ, že by jimi nebyl motor vybaven. Konektor přijímače je typ Futaba, což jsem uvítal.
Technická data:
  • proporcionální regulátor s funkcí dopředu/brzda/zpátečka
  • automatické nastavení. Zapoj a jeď!
  • externí vypínač pro snadné zapnutí/vypnutí
  • vysoká spínací frekvence pro lepší řízení a delší jízdu
  • ABS brzda pro lepší ovládání
  • ochrana proti přehřátí
  • vodě odolná elektronika
  • LiPo mód
Regulátor jsem objednal v českém e-shopu za 679,-Kč a za tři dny byl doma.

Tamiya konektor pro připojení baterie jsem nahradil konektorem XT60, neboť hodlám používat výhradně baterii LiPol, která je již od výrobce (Turnigy) vybavena tímto typem konektoru.
Také konektory pro připojení motoru jsem nahradil leteckými zlacenými 4mm konektory ze šuplíkových zásob.
Po zapojení funguje vše okamžitě správně.

Žádné komentáře:

Okomentovat