sobota 3. září 2011

Modelářská akce - Lipenecký obr 2011

Akce u nás "pod kopcem", počasí jak na objednávku, tak proč nevyrazit? A dobře jsem udělal.
Organizace klapala (vstupné 80,-, nebo rodinné za 140,-, parkování zdarma), pokoukání bylo výživné, modely nádherné, umění pilotů dechberoucí, komentář obsažný i zábavný. Stánky prodejců modelářského zboží celkem fajn, stánky s občerstvením nic moc, už někdy v půl druhé došlo nealko pivo, potom i točená kofola. Hasiči stříkali vodou zájemce o svlažení, pohoda. Akci spestřili nechtěně dva chlapci, kteří vyhlásili, že ztratili tisícikorunu a světe div se, poctivý nálezce jim ji odevzdal za aplausu přihlížejících.
Program pěkně odsýpal a kromě nechtěného přistání jednoho "jetu" mimo plochu do pole a destrukci mixéru při šílené akrobacii, všichni (alespoň co jsem měl možnost já od 13:00 do 16:30 vidět) šťastně přistáli.
Ta divná věc s osmi rotory, byl létající špion s podvěšenou kamerou, který celou akci monitoroval a sliboval umístění videa z akce na stránkách MK Lipence.
Akce pokračuje večerním létáním od 21ti hodin a v neděli zas.

A ještě něco mých ilustračních fotografií (jsou klikací, jako vždy), již bez komentáře:
Sláva pořadatelům i všem zůčastněným. Příští rok snad nashledanou.

2 komentáře:

  1. Zdravim, ta poslední fotka je tu pro mne ?
    Ahoj Pepik TZ

    OdpovědětVymazat
  2. No budeš se Pepo divit, ale vážně jsem to fotil s tím, že to je Zlínek a Bellanca pro tebe. Akorát jsou trochu větší.

    OdpovědětVymazat