sobota 11. prosince 2010

Z-37 Čmelák - problém s unašečem vrtule

Mám vrtuli APC výrobcem doporučeného rozměru 9x6".
Při použití unašeče vrtule jsem narazil na problém:
1) unašeč Pelikán - krátký závit, takže se na něj nevejde vrtule, respektive nevejde se matice, závit na ní nedosáhne.
2) unašeč MP Jet - má správnou délku závitu, ale motor má asi dlouhou hřídel, takže příliš vyčnívá.
Takže moje otázka zní, mám zkrátit hřídel?
Nebo použít gumičkový unašeč?

EDIT 12.12.2010:
...a jak řekli, tak udělali...
Motor byl olepen lepící páskou proti případným šponám a kovovému prachu při řezání/broušení. Hřídel byla zkrácena Dremelkou-řezacím kotoučem, pak zabroušena brusným kotoučem téhož nástroje.
Operace byla rychlá a snadná. Nyní už unašeč vrtule nepřečnívá.

2 komentáře:

  1. Ahoj Jirko, já bych skrátil hřídel, když by jsi pak někdy chtěl použít gumičkový unašeč, tak ti také bude stačit poměrně krátká hřídel.
    Letu zdar, pádům zmar.
    Pepik

    OdpovědětVymazat
  2. Podobných názorů se mi sešlo víc i z Manie, takže budiž.
    Děkuji za reakci.

    OdpovědětVymazat