pondělí 5. listopadu 2012

Sbach - můj nový model od RC Factory

Nový přírůstek do mého hangáru - akrobatický EPP RC model SBACH z dílny RC Factory.
Jedná se o akrobatický "plackolet", s rozpětím 800mm. Hodlám jej využít přesně podle popisu - backyard, neboli za domem. Též nutnost předvést něco malým dětem ve školce, které statická ukázka velkých modelů nijak nezaujme, mě vedla k výběru a zakoupení tohoto modelu.

Obsah stavebnice:
- plochá kartonová krabice obsahuje barevně potištěné EPP výřezy letadla, uhlíková táhla, smrkovou lištu coby výztuhu křídla a sáček s drobnou bižuterií. Návod ke stavbě přiložen není, je ke stažení na stránkách výrobce, včetně videonávodu. Na "trubce" je uložen i podrobný, nezrychlený návod ke stavbě.
Podvozek není součástí stavebnice, nýbrž volitelným doplňkem, který jsem rovněž zakoupil.
Kromě samotného uhlíkového "U" (nebo spíš "V") podvozku obsahuje balení dvě kolečka, výřezy krytů a nějaká ta upevňovací pimprdlátka.

Vybavení:
- současně se stavebnicí jsem zakoupil i doporučený motor Tiger AT2204-21, vrtule a jednu baterii LiPol Hyperion 2S/450mAh.
U oblíbeného čínského prodejce jsem totiž nenalezl momentálně dostupný vhodný ekvivalent motoru, proto jsem koupil dražší Tiger, ale nelituji. Je nádherný a věřím, že bude sloužit na výbornou. Další baterie a digitální serva se vezou z německého skladu HK, regulátor poslouží ze šuplíkových zásob (12A Jeti). Coby přijímač poslouží malý 4 kanál Futaba, o který se bude SBACH dělit s Bristolem.
- baterie Hyperion 450mAh = 31g
- baterie Zippy 500mAh = 29g
- servo HXT500 = 5g, na VOP a SOP
- servo HKSCW9 = 9g, na křidélka.

Příště si ukážeme již něco ze stavby.
Protože návody a dokonce podrobná videa stavby jsou k dispozici na internetu, nebudu tentokrát podrobně popisovat a dokumentovat mou stavbu. Pouze se omezím na hlavní body stavby.

Žádné komentáře:

Okomentovat