středa 7. března 2012

R2 hobbies - objednávka

Při brouzdání po zahraničních fórech, jsem narazil na zajímavou úpravu FunCuba - výměnu podvozku za výrobek čínské provenience. Při spatření srandovní ceny jsem neváhal, alespoň vyzkouším další čínský eshop na adrese r2hobbies.
Objednávka šla jak po másle, každý kdo zná alespoň základy jazyka anglického, nebude mít problém.
Platba PayPal, odezva okamžitá. Bylo nutné potvrdit příchozí email, kliknutím na link, že opravdu chci poslat objednané zboží.
Φ2mm Aluminium Wire J-3 Landing Gear, cena  US$3.61, dopravné US$3.73.
Datum objednání: 28.2.2012
Datum odeslání: 28.2.2012 (=okamžitě!!!)
Byl jsem zvědav, jak číňan zabalí svařený drátový podvozek, aby nepřišla drátěná placka.
Přišel email s trackovacím číslem zásilky. Zásilka čekala na poště v HongKongu, zjevně letadlo létá jednou týdně.
Datum doručení: 7.3.2012
Po týdnu je to doma. Díky zanedbatelné ceně žádné zdržení celníky, žádné výpalné.
Ó jak jsem byl mile překvapen!
Podvozek byl obestavěn depronovou krabičkou a důkladně oblepen žlutou páskou, takže přišel z takové dálky celý, úplně neporušený. Naprostá pošťácká pohádka, resp. velká chvála čínskému obchodníkovi!
Test čínského eshopu R2hobbies dopadl na výbornou. I když popravdě nevím, zda tento podvozek vůbec použiji, alespoň mi poslouží jako vzor pro výrobu jiných, nebo prostě coby nízkonákladový test čínského eshopu.
Každopádně pozitivní zkušenost, velmi rychlá reakce i komunikativnost obchodníka, rychlé dodání, to vše hovoří jednoznačně pro doporučení tohoto obchodu.

2 komentáře:

  1. R2hobbies můžu jen doporučit, už jsem tam nakupoval mnohokrát a vždy vše došlo rychle a v pořádku. Když potřebuji o něčem komunikovat, reagují do druhého dne.

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za potvrzení mého názoru.

    OdpovědětVymazat