neděle 11. dubna 2010

Easy Star - stavba

Stavba je jednoduchá a rychle spěje k cíli.
Je nutno dokoupit vodiče mezi motorem a regulátorem. Regulátor jsem použil doporučený stejnosměrný JES012, vodiče v silikonové bužírce stojí 23,- Kč za metr, zakoupeno spolu s réglem.
Na slepení trupu jsem opět použil technologii "doprostřed Purex, kolem vteřiňák". Prstolep rychle zafixuje trup u sebe a nepustí vypěnit Purex ven. A spolu to perfektně drží.
Na obarvení kabinky jsem použil sprej (Dupli-color), který jsem našel doma a ukázal se velice vhodný na EPP. Neloupe se, rychle zasychá. Pracuje se s ním trochu jinak, než s jinými druhy barev - všechny vrstvy se musí nanést do dvou hodin, nebo potom až po vytvrzení za 24 hodin. První vrstvu jsem jen tak fouknul, po oschnutí jsem nanesl už důkladně druhou finální.
Vnitřní uspořádání: régl je suchým zipem připevněn na jednom boku, přijímač na druhém. Uprostřed je připevněn na balsových špalících vypínač. Přijímač použiji onen 4-kanálový se zkráceným dosahem. Domnívám se, že dosah 300m mi u tohoto letadla bude bohatě stačit.

Hotovo. Přední část trupu je řádně polepena vyztuženou lepicí páskou, protože Elapor je přeci jen poměrně měkký a každé přistání je na něm hned vidět. Nesmí samozřejmě chybět polep, aby to nějak vypadalo.

Žádné komentáře:

Okomentovat