
Ne, ovšemže je to tak správně, uvnitř trupu je vybrání a motor má dost prostoru kolem sebe. Stačí ho vtlačit dovnitř, nebo ho vložit vnitřkem a pak přišroubovat k přepážce. Vodiče směřuji tak, aby šly šikmo dolů, tímto způsobem mají dostatečný odstup od rotujícího pláště motoru, na rozdíl od polohy šikmo nahoru, kde je místa méně a hrozí prodření a zkrat. Uvnitř trupu fixuji vodiče tavným lepidlem. Nejdřív nanesu trochu lepidla na trup, do něj vmáčknu vodiče a pak ještě lepidlo navrch. Nedělá se to moc dobře, místa je velmi málo.
Servo výškovky a směrovky vložím do výřezů a zajistím tavným lepidlem. Pomocí servotesteru nastavím neutrál a nasadím páky - nejprve je navléknu na táhla a pak na servo.
Obě páky bylo nutné zkrátit, aby se vešly do výřezů.
Servo vlečného háčku vkládám na místo v křídle, přičemž jsem nejprve zkrátil táhlo.
Opět následuje fixace tavným lepidlem.
Žádné komentáře:
Okomentovat